גלה עוד

סקודה סופרב דיזל

אמת המידה של קבוצת רכבי המנהלים, עכשיו עם חבילת אבזור קצה ולראשונה עם מערכת הנעה היברידית נטענת. סקודה סופרב היא ברירת המחדל עבור כל מי שמחפש מכונית מרווחת, נוחה מהודרת ומאובזרת ביותר. סקודה היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות ביותר באירופה והסופרב כיום משלבת בין מסורת האיכות והייחוד של היצרן עם הטכנולוגיה והחשיבה הלא שגרתית של העידן המודרני.

למנהלים שיודעים את העבודה

סקודה סופרב, המכונית שקבעה את אמות המידה בקבוצת רכבי המנהלים, מחכה לך עם אבזור ברמה גבוה ביותר, חבילת נוחות מפנקת וגם מערכות סיוע ובטיחות אקטיביות. מנוע טורבו-דיזל חזק ומתקדם כדי שלא יהיה דבר שיוכל לעצור אותך בדרך ליעד.

עיצוב

סקודה סופרב היא המקום ללכת אליו עבור כל מי שמחפש מכונית מרווחת, נוחה מהודרת ומאובזרת ביותר. סקודה היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות ביותר באירופה והסופרב החדשה משלבת בין מסורת האיכות והייחוד של היצרן עם הטכנולוגיה והחשיבה החדשנית של העידן המודרני.

המראה המהודר מודגש עם פנסי LED  אדפטיביים קדמיים החובקים את גריל סקודה המוכר. מכסה מנוע ארוך מתחבר באופן מושלם בקו הנמתח אל השמשה הקדמית, הגג הארוך ושיפוע מתמשך לאחור ליצירה של סדאן אלגנטית ועוצמתית. חישוקי סגסוגת 17 אינץ' מהודרים ופנסי LED אחוריים יוצרים אפקט כניסה מרשים במיוחד.

העיצוב הנקי ממשיך גם בתא הנוסעים ומאופיין במשטחים גדולים היוצרים מישורים לא מופרעים לחוויה חדשה של חלל פנים גדול. לצד חומרים ברמה הגבוהה ביותר תמצאו גם לא מעט טכנולוגיה בצורה של תא נהג דיגיטלי מלא. אור טבעי ואוויר צח מגג שמש פאנורמי שגם נפתח.

אבזור

כל מה שמנהל צריך כדי להגיע רענן ליעד. חווית נסיעה נעימה ומערבת. לוח מחוונים דיגיטלי מלא, המספק סוגי מידע רבים, ממשק מולטימדיה מתוחכם וכמובן מערכת שמע עם 8 רמקולים ובקרת אקלים עם 3 אזורי אקלים. מושבי עור עם מושב נהג חשמלי ועם זכרון. ותוספת של בידוד רעשים כדי שתגיע ליעדך הכי רענן שיש.

לא רק תאורת אווירה ומושבים מחוממים גם מערכות חכמות לסיוע ובטיחות אקטיבית. כדי להפחית מהעומס עליך, הנהג. כך למשל תמצא בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי תמרורי דרך, סייען אקטיבי לשמירה על נתיב הנסיעה. בנוסף גם בקרת יציבות ואחיזה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד אבזור רב כדי שתגיע בשלום ליעד.

כוח וטווח

העוצמה מגיעה ממנוע טורבו-דיזל חזק ומוכח של סקודה. מנפח של 2.0ל' הסופרב מפיקה 200 כ"ס ו-40 קג"מ שמגיעים מסל"ד סופר-נמוך של 1750 סיבובים. המשמעות היא זמינות כוח מופלאה על פני טווח פעולה רחב מאד של המנוע הזה.

הכוח יורד לגלגלים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. מספר הילוכים כה גדול מאפשר התאמה מושלמת לאופי המנוע וניצול מיטבי של הכוח המופק. בשבילך המשמעות היא יותר ביצועים, יותר טווח ופחות עומס על הכיס. נהגים נמרצים יותר ומנהלים שאוהבים תמיד להיות בשליטה יעריכו את היכולת להעביר הילוכים ידנית ולעבור בין כמה מצבי נהיגה מתחלפים – בשביל אותם רגעים שחייבים לתת דרור. היצרן מצהיר על 7.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 244 קמ"ש. רכב מנהלים מהודר בנעלי ספורט.