גלה עוד

שברולט סילברדו HIGH COUNTRY 4X4

שברולט סילבראדו הוא אמת המידה כשמדברים על טנדרים אמריקאים בישראל. זאת בזכות מנועי V8 טורבו-דיזל חזקים מאד, הנעה לכל הגלגלים יכולת נשיאת משקלים וגרירה ולא פחות מרשים בזכות חבילות אבזור ברמה של רכב פרמיום יוקרתי

עיצוב

הדור החדש ביותר של שברולט סילבראדו קבל עדכון משמעותי בשנה האחרונה. זה כולל את החזית החדשה עם המראה המרשים ומערך פנסי ה-LED שמוסיף לבטיחות לא פחות מאשר למראה. חישוקי גלגל 20 אינץ' מעוצבים ועליהם צמיגים רחבים שמסוגלים להתמודד עם הכוח והמשקלים של הסילבראדו.

בתוך תא הנוסעים המרווח מאד תמצאו תצוגה דיגיטאלית בלוח המחוונים המספקת מידע עשיר, מערכת שמע פרימיום מרובת רמקולים מבית BOSE, ריפודי עור למושבים עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור, בקרת אקלים אלקטרונית דו-אזורית ועוד אבזור נוחות רב שיעשה כל עבודה וכל נסיעה משפחתית לתענוג אמיתי.

הגישה לארגז, גדול המידות, נעשית דרך דלת חשמלית ובתוכו תמצאו תאורת LED, הגנה לרצפה ואפילו מצלמה. בנוסף, הפגוש האחורי כולל מדרגה המאפשרת גישה למטען מהצד.

נוח בכביש קשוח בשטח

הטורבו דיזל של בסילבראדו מערער את כל מה שאנו מכירים ממנועי מכוניות. מנוע ה-Duramax בנפח 6.6ל' מפיק 445 כ"ס ולא פחות מ-123 קג"מ ב-1,600 סל"ד. זה פי שתיים ויותר מהתפוקה של טנדר 4X4 ממוצע. העוצמה האדירה הזו יורדת לקרקע באופן מבוקר על ידי תיבת הילוכים אוטומטית מבית אליסון בעלת 10 הילוכים. זה נותן דיוק רב למקרים שבהם צריך הרבה כוח כמו גם למקרים שבהם רוצים לחסוך בסולר. הסילבראדו לא עוצר בשטח והוא מצויד במערכת 4X4 מתקדמת עם תיבת העברה המאפשרת לבחור בין הנעה אחורית בלבד, הנעה כפולה לכל הגלגלים וגם בהנעה כפולה ביחס קצר (LOW) להתמודדות קלה עם שיפועים ונסיעת שטח. בנוסף, הסילבראדו מצויד, כפריט סטנדרטי, בנעילת דיפרנציאל אחורית. אין דבר שיעצור אותו.

עובד בלי פשרות

בסיס גלגלים של 404 ס"מ מאפשר לא רק קבינה מרווחת לנהג ולצוות אלא גם ארגז מטען גדל ממדים המסוגל לשאת עד 1.5 טונות. יש וו גרירה מקורי, בקר מובנה לשליטה בנגרר, הכנה למצלמות נוספות, שני ווי גרירה לפנים וגם מצנן שמן ייעודי לתיבת ההילוכים.

בטיחות אקטיבית ומערכות סיוע

מערכות בטיחות אקטיביות שיפרו את רמת הבטיחות של כל המכוניות על הכביש. גם שברולט סילבראדו, בהתאם לגרסה, מצויד באמצעי בטיחות פאסיביים ואקטיביים רבים ובהם התרעה על תנועה בשטח מת, בלימה אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב ועוד מערך נרחב של כריות אוויר, עוגני בטיחות למושבי ילדים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.