גלה עוד

מרצדס ספרינטר 519

ספרינטר משאיר לך יותר

ברכב מסחרי אין מקום לסימני שאלה. מרצדס ספרינטר תהיה הבחירה הבטוחה ביותר לעסק בתרגיל ניהול הסיכונים שכל עצמאי ובעל עסק מבצע בכל יום. הספרינטר היא עמוד השדרה של עסקים רבים ברחבי העולם מאז שמרצדס הציגה את הדגם הזה לפני כמעט שני עשורים. מאז ועד היום התפתחה מרצדס ספרינטר ועתה בדור השלישי של הדגם היא מציעה לעסקים את מערכות ההנעה החזקות והיעילות ביותר, חבילה טכנולוגית מן השורה הראשונה וגם מערכות בטיחות אקטיביות.

עיצוב

אפילו שרכב מסחרי הוא תכליתי ונטול גינונים מטבעו, קל מאד לזהות שמדובר במרצדס מהדור האחרון. די במבט אחד מהיר בחזית, כדי לזהות את השבכה הגדולה עם סמל מרצדס במרכז, יחידות תאורה מעוצבות ומכסה מנוע מפוסל.

חלונות גדולים ומבודדי חום, יוצרים שדה ראיה נפלא מאחרי ההגה ובקבינה וזה מאד עוזר להתמצא במרחב בעיקר בתמרונים בערים הצפופות. מאחור דלת תא מטען מפוצלת נפתחת ל-180 מעלות המאפשרות הטענה קלה של נפח פנימי בן 14 מ"ק אפילו עם מלגזה.

מצד ימין תוכלו להשתמש בדלת הזזה רחבה ונוחה מאד. הדלת מאפשרת גישה מהצד לחלל הטעינה העצום ופריקה בטוחה לצד של המדרכה, הרחק מן הכביש.

מאחור מצוידת הספרינטר ביחידות תאורה גדולות וברורות. סמל מרצדס המלמד כי מדובר בכלי עבודה רציני וכן מצלמת נסיעה לאחור כתוספת לבטיחות.

אבזור

חבילת האבזור במרצדס ספרינטר שמה את הנהג במרכז. מרצדס המייצרת רכבים מסחריים במשך שנים רבות מבינה כי הרכב יהיה הבית השני של הנהגים בו ולכן היא מציידת את תא הנהג באבזור נוחות מהשורה הראשונה.

בין פריטי האבזור הרבים תמצאו מערכת שמע מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' עם ממשק MBUX המתקדם, גלגל הגה עם ריפוד עור, משטח טעינה אלחוטי לניידים תומכים, מערכת בקרת אקלים חכמה, קיפול מראות חשמלי, מחזיקי ספלים לצד מדף מסמכים שימושי ואפילו לוח מחוונים עם תצוגה צבעונית. מושבי הנוחות מרופדים בבד שחור ועמיד ויש ספסל לשני נוסעים ליד הנהג.

הבחירה בספרינטר 519 מאפשרת לעסק להנות ממסחרית עוצמתית במשקל של עד 5.2 טונות, עם בסיס גלגלים ארוך ואורך כללי של 696 ס"מ ולא פחות חשוב תקרה גבוהה של 270 ס"מ. הנפח הפנימי עצום עם 14 מ"ר ויש כמובן אוזני קשירה רבות למטען וגישה נוחה מהצד ומאחור.

הנעה

הציפיה מרכב מסחרי הוא שהוא יתרום למאזן של העסק ולא יהיה נטל עליו. לשם כך מצויד מרצדס ספרינטר 519 במנוע טורבו-דיזל מתקדם בנפח 2.0ל' בעל ארבעה צילינדרים והזרקה ישירה. התפוקה עומדת על 190 כ"ס ו-45 קג"מ המגיעים בסל"ד ביניים נמוך וחסכוני. כדי להפיק את המירב מהמנוע המתקדם מצוידת הספרינטר בתיבת הילוכים אוטומטית מבית מרצדס, בעלת 9 הילוכים. ההנעה אחורית כמו שמצופה מרכב עבודה. כך מתקבלת שליטה מיטבית בהפקת הכוח הנדרש לכל מטען – כבד כקל – ובכל תנאי הדרך. מיכל דלק בן 93 ליטרים מבטיח כי הספרינטר יוכל להמשיך לעבוד ולעבוד במהלך כל היום מבלי לאבד זמן יקר בתדלוקים תכופים.

בטיחות

מערך הבטיחות של מרצדס ספרינטר 519 כוללת פריטי בטיחות רבים וחכמים. החל ממחיצה בין חלל המטען לקבינה ועד מערכות בטיחות אקטיביות המתערבות בנהיגה במצבים מסוכנים. ממש כמו במכוניות הפרטיות המתקדמות של מרצדס. כמו למשל בלימת חירום אוטונומית, סייען לשטח המת, מצלמת חניה חכמה, שמירת נתיב אקטיבית, סיוע לזינוק בעליה וגם כריות אוויר לנהג ולנוסעים בחזית.

למערכת בקרת האקלים החכמה יחד עם השמשות מבודדות החום יש ערך בטיחותי רב – בעיקר באקלים הלוהט של ישראל. בנוסף תשמחו למצא גלגל חילופי בגודל מלא אם צריך להתמודד עם צמיג נקור אי שם.

מרצדס ספרינטר היא המסחרית הגדולה שעובדת קשה אבל נותנת לנהג שלה תנאי שירות מעולים. תיבת הילוכים אוטומטית, מנוע חזק וחסכוני, חבילת נוחות ובטיחות אקטיבית עשירה. מעל לכל יכולת לעשות את העבודה ולהביא כ-2.5 טונות של מטען לכל מקום שבו הוא נדרש.