גלה עוד

ריינג רובר איווק פלאג אין

הדור השני של ריינג רובר איווק מביא לכם את כל הסטייל והאופי של משפחת ריינג' רובר הגדולה, רק באריזה יותר קומפקטית ודינאמית המתאימה לאורך החיים האורבני והנמרץ שלכם. שילוב יוצא דופן של סטייל בעל אופי ברור מאד יחד עם תא נהג וסביבת נוסעים המבוצעים ברמה הגבוהה ביותר. רכב הפנאי הקטן במשפחת ריינג' רובר הוא גם דינאמי מאד וכיף לנהיגה אבל גם מאד מפואר ומפנק כל הזמן.

הכוח מגיע מיחידת הנעה כל-חדשה הכוללת מנוע טורבו-בנזין 1.5ל' עם מנוע חשמלי אחורי. המנוע החשמלי מניע רק את הגלגלים האחוריים ויוצר הנעה 4X4 חכמה וחסכונית ביותר. העוצמה המשותפת מרשימה ביותר ועומדת על 309 כ"ס ו-54 קג"מ. נתונים המתורגמים לתאוצה מהירה ביותר של 6.4 שניות בלבד ל-100 קמ"ש. לסוללה קיבולת של  15 קוט"ש וזה מספיק לנסיעה חשמלי מלאה של עד 55 ק"מ. אפשר לטעון אותה משקע ביתי או מעמדת טעינה לרכב חשמלי.

בהיצע שתי רמות אבזור גבוהות, לשתיהן מסך מגע 12.3 אינץ', מושבים קדמיים מרופדי עוד עם כיוון חשמלי וחימום, מפתח חכם, בקרת אקלים אלקטרונים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רמת אבזור SE מוסיפה גם מערכת שמע פרימיום מבית מרידיאן עם 14 רמקולים וסייען חניה שהופך את החיים בעיר ועוד יותר נעימים. מהצד הוויזואלי מקבלת רמת אבזור S חישוקי גלגלים מעוצבים 18 אינץ' כאשר גרסת SE נהנית מחישוקי גלגל 20 אינץ' מרשימים במיוחד.

חבילת הבטיחות והסיוע נרחבת במיוחד עם בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילת פקקים בגרסת SE ועוד רשימה ארוכה של מערכות עזר כמו פנסי LED, תיקון סטיה מנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד טכנולוגיית קצה רבה המקנה לריינג' רובר איווק דירוג בטיחות 7 ו-8 המירבי.