גלה עוד

פרמיום לשטח עם 7 מושבים

אם חיפשתם רכב שטח מהודר, מאובזר, רב-יכולת ועם 7 מושבים, הגעתם למקום הנכון. ג'יפ גרנד צ'ירוקי L הוא הדגם הכל-חדש במשפחת הצ'ירוקי המוכרת ומביא בשורה חדשה של מרחב פנים, שלוש שורת מושבים וכל הפינוקים והיכולת של רכב הנושא את השם המחייב Grand Cherokee.

עיצוב

לשנת 2022 מגיע דור כל-חדש של הדגם האייקוני מ-JEEP. בחזית נותר גריל 7 החריצים המוכר שמצדיו פנסי FULL LED צרים וארוכים המחזקים את ממד הרוחב. מכסה מנוע ארוך ואופקי נמשך ומתחבר הרמונית עם קורה A המטפסת לקו הגג האופייני לדגם ומזוהה עימו. הגג הארוך נמשך אופקית כמעט עד לקצה, כדי ליצור את מרווח הפנים הנדרש, ואז יורד ומתחבר לדלת אחורית עם פתיחה חשמלית ותאורת LED אחורית. חישוקי סגסוגת מעוצבים 18 או 20 אינץ' לצד נגיעות של כרום יוצרים מראה מהודר וגם מסר של קשיחות ועוצמה האופיינית ל-JEEP.

בתוך הגרנד צ'ירוקי L תמצאו חבילת אבזור עשירה במיוחד ממנה יכולים ליהנות שבעת הנוסעים ברכב. המושבים הקדמיים מחוממים ומאווררים, שורת המושבים השנייה מחוממת, יש לוח מחוונים דיגיטלי מלא ולצידו מסך מגע צבעוני 8.4 אינץ' של מערכת ה-Uconnect המצוינת של JEEP אשר כוללת גם ממשקי קארפליי ואנדרואיד. עוד תמצאו בג'יפ גג שמש חשמלי כפול, כניסה והתנעה ללא מפתח עם מפתחות אישיים שניתן לתכנת, בקרת אקלים דו-אזורית וגם שקע כוח 115 וולט שיכול בהחלט להיות שימושי לקמפינג עם המשפחה.

עוצמה ויכולת

מתחת למכסה המנוע של הגרנד צ'ירוקי L החדש תמצאו מנוע זוכה פרסים. זהו ה"פנטסטאר" הנהדר של ג'יפ המפיק 290 כ"ס ו-35 קג"מ. זאת ממנוע V6 בנפח 3.6ל' שעובד באופן מאוזן וחלק מאד שם בחזית. הכוח יורד לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה הייחודית של ג'יפ הנקראת Selec-Terrain שתפקידה הוא לחלק את הכוח בין ארבעת הגלגלים באופן היעיל והנכון ביותר. תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים דואגת לשמור את המנוע בנקודה היעילה ביותר שלו ואת הנהג היא מפנקת עם העברות מהירות וחלקות במיוחד. כמו שמצופה מרכב פרימיום איכותי.

בטיחות אקטיבית ומערכות סיוע

ג'יפ גרנד צ'ירוקי L הוא לא רק רכב שרד אלא גם רכב משפחתי ובתפקידו ככזה עליו לספק את רמת הבטיחות הטובה ביותר שאפשר לכן הוא מצויד ב-7 כריות אוויר, התרעה ותיקון של סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את קצב הנסיעה למהירות התנועה ומפחיתה מאד מעייפות הנהג בנסיעות ארוכות ובפקקים, גרסאות מסוימות מצוידות באור גבוה המתחלף אוטומטית ויש גם בלימה אוטומטית בנסיעה לפנים ולאחור. לא רק זה אלא שמערכות הבטיחות בגרנד צ'ירוקי L החדש מסוגלות להתריע מפני רכב בשטח מת ויש גם סיוע לזינוק בעליה, התרעה על תנועה חוצה מאחור ואפילו סיוע לבלימה בגשם. כל מה שהמשפחה צריכה כדי לשוב בשלום מכל נסיעה.