אבי בירנבאום,
יועס עסקי

חוסך 13,000 שקל

אבי בירנבאום
5 שנים על גז, וחוסך כל שנה עשרות אלפי שקלים, אין תקלות, אין טענות, ממש רווח נקי!
ד''ר עודד קרבצ'יק
יועץ כלכלי, תושב "קציר"

חוסך כל חודש 2000 שקל

עודד קרבצ'יק
לפי החשבון שלי, במשך 4 השנים שאני על גזפרו, כבר חסכתי מחיר של מכונית חדשה! הרנו מגאן שלי, נוסעת 5000 ק"מ כל חודש, ובשבילי זה חסכון אדיר!
גדי אנצ'יו
ותיק בענף הרכב בעל מוסך ובוחן רכב מוסמך

חוסך כל חודש 800 שקל

די אנצ'יו
כבר שנתיים שהקיה קרנבל שלי ירדה מ 1,600 שקל לחודש - לממש חצי! בהתחלה קצת היססתי, אבל הופתעתי מהחיסכון ומהאמינות!

מלאו פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

תהליך ההסבה הבסיסי

תהליך ההסבה אינו דורש כל החלפה ו/או פגיעה במכללי הרכב הקיימים. מערכת הגפ"מ מתווספת למכללי הרכב הקיימים ומותאמת לכל סוג רכב באופן אינדיבידואלי.

להלן רשימת הרכיבים העיקריים, שמותקנים ברכב ומרכיבים הלכה למעשה את ערכת ההסבה:

1. פיית התדלוק ( ממוקמת בדר"כ במגן האחורי בצידו של פתח תדלוק הבנזין )
2. מיכל גפ"מ
3. רב שסתום או באנגלית Multivalve ( מכיל את כל שסתומי מערכת הגפ"מ ומורכב על מיכל הגפ"מ )
4. ווסת לחץ איוד ( מכיל בתוכו את מסנן הלחץ הגבוה )
5. יחידת סינון גז ( לחץ נמוך )
6. יחידת מזרקים
7. כפתור בורר סוג הדלק ( בד"כ מותקן בתא הנהג על גבי לוח השעונים במקום הנראה לעיני הנהג )
8. מחשב ניהול מערכת הגפ"מ

כל ערכות ההסבה, המותקנות ע"י חברתנו מאושרות עפ"י התקינה האירופאית והישראלית ECE 67R-01

מערכת הגפ"מ

מערכת הגפ"מ הינה מערכת דלק משנית(!), המאפשרת לרכבך לפעול גם על גפ"מ. מערכת הדלק הראשית ( מערכת הבנזין ) נשארת תמיד במצב עבודה פעיל. המעבר מנסיעה באמצעות בנזין לנסיעה באמצעות גפ"מ מתבצע באופן הפשוט ביותר. שינוי של מצב מתג ההפעלה ישנה את הנעת הרכב מבנזין לגפ"מ וחוזר חלילה. מערכת הגפ"מ, המותקנת ברכב משתמשת במערכת ניהול המנוע המקורית של הרכב וע"י כך מבוקרת כל העת ובאופן המדוייק ביותר כמות הגפ"מ המסופקת למנוע. מעצם כך, מתקבלת תצרוכת גפ"מ נמוכה וביצועים גבוהים.

מתחת למכסה המנוע

בתוך תא המנוע מותקנת יחידת הזרקת גפ"מ שתפקידה לספק גפ"מ למנוע. יחידת הזרקת הגפ"מ מוזנת ע"י ווסת לחץ איוד, שתפקידו לווסת ולאייד את הגפ"מ הנוזלי המגיע ממיכל הגפ"מ.יחידת הזרקת הגפ"מ מבוקרות ע"י מחשב מערכת הגפ"מ, המחובר למחשב ניהול המנוע המקורי. מחשב זה מבקר באופן שוטף את פעילותו התקינה של המנוע במצב עבודה בגז, ומבקר כל העת את כמות הגפ"מ המוזרקת למנוע למען תתקבל תצרוכת גפ"מ נמוכה, ביצועים גבוהים וכמובן רמות פליטת מזהמים נמוכה.

בתוך תא הנהג

על לוח השעונים מותקן מתג ההפעלה שבורר ומציג את סוג הדלק (גפ"מ או בנזין), תפקידו להציג את מצב העבודה של הרכב - גפ"מ או בנזין. בנוסף, מציג המתג את כמות הגפ"מ, הקיימת במיכל הגפ"מ ע"י נוריות לד.
הערה: המנוע יותנע לעולם ובכל מקרה באמצעות בנזין. באופן זה נשמרת תקינותה של מערכת הדלק הראשית (בנזין), כאשר המעבר לגפ"מ יתבצע באופן אוטומטי לאחר כ- חצי דקה עד 3 דקות מרגע ההתנעה.

פיית התדלוק

תידלוק מיכל הגפ"מ מתבצע דרך פיית תדלוק נוספת, המותקנת במרבית המקרים בחלקו האחורי של הרכב על המגן האחורי ובצד פתח התדלוק של הבנזין. פיית התדלוק מוסתרת ומוגנת ע"י מכסה, הניתן להסרה כאשר מתדלקים את הרכב. בנוסף, קיימים מכסים עם מנעול, המאפשרים את נעילת המכסה לפייה ( אך ורק לפיית תדלוק הולנדית ).

שלושת סוגי פיות התדלוק הנפוצות בעולם הן:

* פיית תדלוק הולנדית ( BAYONET )

ראשונה משמאל, נמצאת בשימוש מועט בישראל

* פיית תדלוק איטלקית

אחרונה משמאל, נמצאת בשימוש נרחב בישראל

* פיית תדלוק ACME

אמצעית, לא נמצאת בשימוש בישראל

פיות התדלוק הנפוצות במדינת ישראל הן פיות תדלוק הולנדיות ואיטלקיות. נכון להיום, לא קיים תקן ישראלי, הקובע את סוג הפייה הנדרש, מה שמותיר את ההחלטה לפי סוג המערכת המותקנת ברכב ובהתאם לשיקולו של המתקין.
הערה: יש לשים לב שפיית התדלוק, המותקנת ברכב מתאימה לאקדח התדלוק בתחנה, בה הוא יתבצע.

מיכל הגפ"מ

קיים בשתי תצורות עיקריות והן:

• מיכל צילינדרי - מותקן לאורך או לרוחב הרכב בתא המטען.
• מיכל טבעתי - מותקן במקום הגלגל הרזרבי בתא המטען או במקרה של רכבי שטח מתחת לרכב ( במקום הגלגל הרזרבי )

חדשות

ירחון אוקטן גבוה
לכתבה המלאה

רשות המסים בוחנת הפחתת מס בקניית רכב מונע בגז
לכתבה המלאה באתר גלובס

מנכ"ל גזפרו, הרצה בפני מנהלי המרחבים של לוחמי האש בנושא בטיחות ברכבים מונעי גז.
לצפייה בגלריה לחץ
.

גזפרו השתתפה בתערוכה החקלאית מו"פ ערבה והציגה את נושא הליסינג המימוני, טנדר הפורד F-150 ואת נושא הגז.
לצפייה בגלריה לחץ
.

עוד שלב בהתארגנות גזפרו לגז הטבעי
להמשך הכתבה
.

טנדר הפיק אפ הנמכר ביותר בארה"ב - סוף סוף בישראל להמשך הכתבה.

עריית הרצליה החליטה לאשר חניה חינם לתושבי העיר בעלי רכבי גז בחניה כחול לבן ובכך מצטרפת הרצליה לחיפה!!!

עכשיו זה רישמי! רכב מונע בגז זול משמעותית מרכב חשמלי! לקריאת הכתבה בכלכליסט.

המערכות המתקדמות של גזפרו אושרו על ידי הטכניון ומשרד התחבורה כמערכות שעומדות בתקני יורו 5 ויורו 6.

מחיר ליטר גז טבעי לתחבורה צריך להיות חצי מבנזין לצפיית הכתבה בנדל"ן.

גזפרו אושרה כספקית משרד הביטחון – היחידה בתחומה! לצפייה באישור.

מבצעים והנחות לאנשי כוחות הביטחון בשיתוף חבר מועדון צרכנות.


כתבה ב-Ynet : "מה משתלם יותר: גז, בנזין, דיזל או היברידי?" לחצו כאן לקריאה

אתם מוזמנים לראות ולקרוא על גזפרו והסבה לגז בעמודים גזפרו בעיתונות וגם גזפרו בטלוויזיה.

גזפרו ערכו ביתן משתף עם חברת דור אלון בועידת האנרגיה לחצו לצפייה בתמונות.

"גזפרו מבצעת ליסינג מימוני לכל סוגי הרכבים בשיתוף איגוד ליסינג"
ליסינג

גזפרו בפייסבוק



תהליך ההסבה

למידע נוסף ולהצעת מחיר חייגו: 1700-700-235

תחזוקת האתר

למידע נוסף ולהצעת מחיר ללא תשלום: 1700-700-235
יצירת קשר 072-3385508